امام جمعه كلات:سفرهای استانی عامل موفقیت دولت است
نوشته شده توسط : hgu33

عباسعلی قلی زاده در گفت و گو با ایرنا افزود : سفرهای استانی یك نوآوری بود، آنگونه كه در هیچ نقطه ای از دنیا سابقه نداشت كه رییس جمهوری با همه سازوكار دولت به نقاط مختلف مدیریتی خود سفر و برنامه ریزی كند.

وی اظهار داشت : این سفرها تاثیرات بسیار خوبی در برداشت، از جمله نتایج این سفرها توجه به مناطق محروم و دورافتاده از مركز و توزیع امكانات میان آنها بود، بطوری كه پای امكانات بعد از این سفرها به مرور به این مناطق از جمله كلات باز شد.

وی گفت : بیمارستان این شهرستان كه بیش از یك دهه، نیمه كاره رها شده بود، بالاخره بعد از 17 ، 18 سال با اعتباراتی كه در این سفرها تخصیص یافت، به انجام رسید.

وی گازرسانی به این شهرستان دورافتاده و كوهستانی را از دیگر آثار ارزشمند سفرهای استانی خواند و افزود: سال های سال عنوان می شد كه اگر نفت رایگان در این شهرستان توزیع شود، باصرفه تر از گازرسانی به این منطقه كوهستانی است، اما در دولت نهم این امر ناممكن، ممكن شد.

وی گفت : هم اینك علاوه بر گازرسانی به كلات، پروژه های مربوط به گازدار كردن شهر زاوین و چندین روستای دیگر هم در حال انجام است.

وی ادامه داد: در نتیجه این سفرها امكان مهار بخشی از آبهای مرزی با ایجاد سد بر روی رودخانه های قره تیكان و چهچه فراهم شد كه به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم ،اندكی عقب ماندگی دارند كه در مصوبات سفر چهارم مصوب شده جبران گردد.

وی گفت : در عین حال برای مهار مابقی آبهای مرزی هم دولت مصوبه ای دیگر در این سفر داشت كه امیدواریم تا پایان دولت دهم محقق شود.

به گفته وی ، همه این تحولات از تاثیرات مهم این سفرها و درك مسائل مردم از سوی دولتمردان از نزدیك و رو در رو است كه از دستاوردهای دولت نهم و دهم در ارتباط صمیمانه با مردم می باشد.





:: برچسب‌ها: زنده , سفید , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: